Specializované zákroky

Medicína i technický pokrok jdou rychle kupředu. Díky novým přístrojům a investicím do našeho dalšího vzdělávání můžeme našim pacientům nabízet nejnovější diagnostické, léčebné a chirurgické postupy.

Naším cílem je minimalizovat stres i bolest našich pacientů. Mini-invazivní diagnostika i operace jsou pro nás tedy základem správného přístupu.

Na našem pracovišti proto nabízíme:

LAPAROSKOPICKÉ OPERACE

Jako jedno z mála pracovišť v republice pravidelně provádíme minimálně invazivní zákroky v dutině břišní. Nejčastěji provádíme laparoskopické kastrace, operace močových kamenů, odstraňování ne sestouplých varlat a biopsie. Výhodou laparoskopicky prováděných zákroků je výrazně nižší bolestivost a rychlejší pooperační hojení.

THORAKOSKOPICKÉ OPERACE

V případě potřeby provádíme endoskopické zákroky v dutině hrudní. Jedná se nejčastěji o zákroky na osrdečníku, odebírání vzorků z novotvarů v hrudníku a jiné. Výhodou oproti klasickým metodám je mnohem menší bolestivost a lepší hojení.

ARTROSKOPIE

Provádíme artroskopickou diagnostiku a terapii při různých onemocněních kloubů, především dysplazii loketních kloubů nebo osteochondrózu ramenních kloubů.

ENDOSKOPIE

Naše pracoviště je vybaveno flexibilním endoskopem, a proto můžeme nabídnout diagnostiku i terapii při různých zdravotních problémech, při kterých je naprosto nezbytný. Pravidelně provádíme gastroskopie, kolonoskopie, cystoskopie, tracheoskopie a jiné.

EKG, USG + DOPPLER

S onemocněním srdce u psů i koček se setkáváme velmi často. Pro správnou diagnostiku, nastolení a následné monitorování léčby je nezbytné podrobné kardiologické vyšetření. V těchto případech provádíme často ekg a důkladné ultrasonografické vyšetření.

OPERACE KŘÍŽOVÝCH VAZŮ

Jako jedno z mála pracovišť v našem regionu, provádíme operace přetržených křížových vazů metodou TTA. Tímto onemocněním trpí hlavně větší a střední plemena psů, nejčastěji v důsledku úrazu a degenerace samotného vazu. Přetržení vazu vede k nestabilitě kolenního kloubu a častému poškození mediálního menisku. Bez včasného operativního řešení dojde k rozvoji nevratných artrotických změn v kloubu.

OPERACE ZLOMENIN

Na našem pracovišti často provádíme operace zlomenin dlouhých kostí, pánve, čelisti aj. Jedná se nejčastěji o důsledky pádu nebo auto úrazu. Při těchto poraněních bývá nezbytná vnitřní fixace, tedy použití hřebů, drátů, šroubů a ploten ke znehybnění zlomených kostí.

OČNÍ CHIRURGIE

Na naší klinice provádíme i tyto chirurgické zákroky: korekce postavení víček – ektropia, entropia, získaná onemocnění víček – novotvary, poranění, deformity chrupavky třetího víčka, prolaps slzné žlázy třetího víčka. Na rohovce operujeme rohovkové vředy, perforace, ošetření poraněné rohovky, cizí tělesa v rohovce a jiné.