Fyzioterapie

Stejně jako u lidí, napomáhá rehabilitace a fyzioterapie našim čtyřnohým pacientům rychleji se zotavit po některých těžších operacích pohybového aparátu a páteře. Námi používané rehabilitační programy snižují pooperační bolestivost, otoky a celkově umožňují zkrátit dobu hojení. Používáme k tomu velkou škálu programů našeho terapeutického laserového přístroje, masážní pohyby a cviky. Hydroterapie zahrnuje plavání v teplé lázni v naší rehabilitační vaně (zatím pouze pro menší plemena). Po zahájení pooperační péče u nás vás naučíme, jak v některých rehabilitačních masážích a cvicích pokračovat doma.

Provádíme

• Masážní terapii a cviky
  • Hydroterapii: urychluje pooperační uzdravení, vede ke zlepšení funkce slabých a špatně pohyblivých končetin, zlepšuje rozsah pohyblivosti kloubů, zabraňuje pokračující atrofii svalů následkem jejich nepoužívání.
  • Laserovou terapii: snižuje bolestivost, zlepšuje prokrvení v místě aplikace, čímž urychluje hojení nejen pooperačních ran, ale i jiných zánětlivých procesů.